Ustal swoją grupę docelową
Każdy komunikat, który wysyłamy w świat, trafia do innej osobowości. Powinniśmy skupić się na konkretnej grupie osób,na tych których u nas jest najwięcej. Podam Ci przykład:
Grupa I: poszukuję osób, które chcą zbudować rakietę i razem polecimy w kosmos.
Grupa II: poszukuję osób, które lubią zabawę w cyfry, wyliczenia. Każde wyliczenia posłużą zbudowaniu rakiety, w której wspólnie polecimy w kosmos.
Oba komunikaty mają ten sam cel. Pierwsza grupa jest skierowana dla osób, które pociąga idea, sama misja. Druga grupa osób jest skierowana typowo dla osób, które lubią świat cyfr. Dla których wyliczenia są najważniejsze.
Więcej o profilach osobowości możesz dowiedzieć się z tej strony: https://www.16personalities.com/pl
Emocje sprzedają
Piszę do Ciebie tę wiadomość, ponieważ wiem, że zależy Ci na zbudowaniu wyjątkowych profili na social mediach. Chciałbyś wiedzieć, że codziennie czeka na Ciebie z niecierpliwością grupa odbiorców. Osoby, które uczą się od Ciebie, inspirują Tobą, naśladują.Każda przybywająca nowa osoba na profilu wzbudza niesamowite uczucie. Czujesz wtedy, że tworzysz coś wartościowego.
Powyżej pokazałem Tobie, jak można zastosować emocje. Dzisiaj ludzie kupują emocjami. Sprzedaż to nie tylko zarobek, ale także sprzedaż swojego punktu widzenia, idei. Używaj emocji w budowaniu profili.
Behind the scenes
Nie zapomnij pokazać na swoim profilu, jak coś powstawało. Najlepiej można sprawdzić to na branży filmowej. Bardzo często ludzie oglądają filmy, które pokazują jak powstawała dana produkcja filmowa. Chcą zobaczyć jak z zielonego tła, powstają niesamowite krajobrazy czy efekty specjalne.
Przykład: gdy wysyłasz jednocześnie więcej paczek swojego towaru, możesz pokazać zdjęcie, ile faktycznie wysyłasz. A najlepszym przykładem byłby film od momentu pakowania do wysyłki. Taki materiał dodatkowo zwiększa zainteresowanie produktem. Dodatkowo wrzucając go na profil na FB zwiększysz też swoje zasięgi, gdyż póki co wideo wrzucane bezpośrednio na facebooka jest doceniane przez jego algorytmy.